شیشه و مواد مخدر
نوشته شده توسط : امیر ♥

یه موتاد به رفیقش میگه بالاباشی رفیق

چی میزنی این روزا؟؟؟

میگه داش شیشه میزدم جواب نمیده دیگه

میخوام برم تو کاره پنجره





:: موضوعات مرتبط: لطیفه و طنز , ,
:: برچسب‌ها: شیشه , مواد مخدر , پنجره با یه قفس , هنجره بی هم نفس , سهم من از بودنه تو , یه خاطره است همینو بس , لطیفه , طنز , خوشمزه ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پرند در تاریخ : 1392/6/21/4 - - گفته است :
سلام وب تو هم زیباست لینک شدی
پاسخ: مرسی تو شما هم لینک شدی ♥

/weblog/file/img/m.jpg
حــــــرف هـــای یه دختر امروزی در تاریخ : 1392/6/21/4 - - گفته است :
خسته ام از تظاهر به ایستادگیء

از پنهان کردن زخم هایمء

زور که نیست!

دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم

وبا لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است!

اصلأ دیگر نمیخواهم بخندم.

میخواهم لج کنم ! با خودم ، با همه ی دنیا...

چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و...

و مثل هر روز باشدروزهایم!

خسته ام …. از همه ی زندگی...از خودم

میخواهم بکشم کنار!

از خودم ….. از این زندگی...اپــــــــم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: